piątek, 21 marca 2014

21 marca - moduł III - część 1 - zderzenie kotka z wiosną i kolorem

     Pierwszy dzień wiosny...

     Pora roku piękna, a więc w wiosennym nastroju kontynuujemy naszą pracę. Od dzisiaj wiemy, że kolor to ważna rzecz w Scratchu, bo może być czujnikiem w skrypcie. Ponadto uprościliśmy sposób sterowania Duszkiem: Duszek obraca się w określonym kierunku i idzie w stronę określoną w skrypcie; u nas obraca się w prawo i lewo, w górę i w dół. Raduje się, gdy dojdzie do wyjścia i wydaje z tej radości okrzyk: "Wyjście!"


     Projekt Jakuba R. z klasy IV a (czerwony kolor - ściana, przeszkoda, niebieski - wyjście, po naciśnięciu zielonej chorągiewki kotek idzie w stronę ściany, strzałkami można mu pomóc dojść do wyjścia).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz