Dwa razy spotkaliśmy się, aby Kotek mógł
złapać Myszkę. Zajęcia te wymagały tego, gdyż spotykamy się na jednej
godzinie w tygodniu, a materiału było sporo:
- poznanie działania instrukcji warunkowej
- poznanie działania instrukcji warunkowej
- dodawanie nowej postaci i ich animacja
- konstruowanie skryptów sterujących
Kotkiem i Myszką (były też inne postacie)
- zapisywanie projektu w środowisku
Scratch.
Ale dzisiaj udało się zmontować grę, w której Kotek goni Myszkę i każde z nich wypowiada swoją kwestię, choć nie było to łatwe zadanie zważywszy na czas - sprężaliśmy się bardzo. Myślę, że efekty były nagrodą dla wszystkich i wkrótce postaram się, aby w naszym szkolnym kąciku Scratcha znalazło się więcej kotów ganiających myszy czy też rekinów pływających za rybami :)
Jeden z projektów wykonanych podczas tych zajęć przez Jakuba R. z klasy IV a (Spacja - kot goni mysz):
Pracy mam tak dużo, że trudno o materiał zdjęciowy. Może następnym razem uda się coś pstryknąć (sama tłumaczę, prezentuję, doradzam... kiedy tu robić zdjęcia?).
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz