Mistrzowie Kodowania mogą spróbować swoich sił przerabiając kursy na portalu uczącym podstaw kodowania Hour of Code. Kursy mogą przerabiać już 3-letnie dzieci. Krok po kroku poznajemy sposób zapisywania prostych programów.
Tu przykład na to, jak za pomocą poleceń możemy wykonywać różne rysunki:
zobacz, jak to działa
Kodować każdy może i każdy może robić to sam. Programy są tak skonstruowane, że można przerabiać dany kurs do momentu, aż uda się poprawnie zbudować odpowiedni skrypt. A więc wszyscy są "wygrani" :)
Czas więc na Godzinę Kodowania, która może odbywać się dowolnego dnia o dowolnej porze. Aby ułatwić Wam dotarcie do tych kursów podaję kilka propozycji:
Układanka: poznaj metodę "przeciągnij i upuść":
https://studio.code.org/s/course1/stage/3/puzzle/1
Labirynt- ciąg:
https://studio.code.org/s/course1/stage/4/puzzle/1
Labirynt- debugowanie:https://studio.code.org/s/course1/stage/5/puzzle/1
Labirynt- pętle; https://studio.code.org/s/course1/stage/13/puzzle/1
Labirynt- pętle; https://studio.code.org/s/course1/stage/13/puzzle/1
Pszczółka - sekwencja:
https://studio.code.org/s/course1/stage/7/puzzle/1
Artysta: https://studio.code.org/s/artist/stage/1/puzzle/1
Artysta: https://studio.code.org/s/artist/stage/1/puzzle/1
Artysta- sekwencja:
https://studio.code.org/s/course1/stage/8/puzzle/1
Artysta- kształty: https://studio.code.org/s/course1/stage/10/puzzle/1
Artysta - pętle: https://studio.code.org/s/course1/stage/18/puzzle/1
Artysta - pętle: https://studio.code.org/s/course1/stage/18/puzzle/1
Literująca pszczółka:
https://studio.code.org/s/course1/stage/11/puzzle/1
Koduj z Anną i Elsą:
https://studio.code.org/s/frozen/stage/1/puzzle/1
Godzina Kodowania z Minecraft:
https://studio.code.org/s/mc/stage/1/puzzle/1
Play Lab: https://code.org/playlab
CodeMonkey: https://www.playcodemonkey.com/challenges/1
I jeszcze na zachętę przykłady, co można zrobić samemu po przerobieniu kursów:
I jeszcze na zachętę przykłady, co można zrobić samemu po przerobieniu kursów:
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz