18 grudnia 2014 i 8 stycznia 2015
Można by rzec, patrząc na daty, że stworzenie projektu zajęło nam dwa lata: przełom roku 2014 i 2015, ale w rzeczywistości to sprawnie poszło nam zastawianie pułapki na myszkę. Przy okazji tego modułu wprowadziliśmy zmienną, która daje Myszce szansę na dojście do smakołyków i równocześnie nie wpada ona w szpony kota.
Efekty naszej pracy można śledzić oczywiście na stronie, na której gromadzimy swoje projekty, a tu tylko przykłady pułapek stworzonych na zajęciach.
Można by rzec, patrząc na daty, że stworzenie projektu zajęło nam dwa lata: przełom roku 2014 i 2015, ale w rzeczywistości to sprawnie poszło nam zastawianie pułapki na myszkę. Przy okazji tego modułu wprowadziliśmy zmienną, która daje Myszce szansę na dojście do smakołyków i równocześnie nie wpada ona w szpony kota.
Efekty naszej pracy można śledzić oczywiście na stronie, na której gromadzimy swoje projekty, a tu tylko przykłady pułapek stworzonych na zajęciach.
Robert G. - klasa IV
Kasia Z. - klasa V
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz