Wyścigówka; lubicie takie gry, a wkrótce będziecie mogli zrobić własną. Na razie możecie sprawdzić, jak działa. Strzałki: prawo/ lewo powodują skręcanie, góra/ dół - zwiększanie/ zmniejszanie prędkości. Uważaj, abyś nie wjechał do lasu lub wody!
Mapa z miastami. Kliknij na kółko, a dowiesz się, jakie to miasto.
Układ pokarmowy - animacja i sprawdzian zarazem. Wskaż myszką część układu pokarmowego i nazwij ją (wpisz odpowiedź; zwróć uwagę na prawidłową pisownię, gdyż od tego zależy, czy Twoja odpowiedź zostanie zaliczona).
Powiedz Kotkowi z ilu liczb ma wylosować jedną, a on to zrobi :)
Uwaga: Kotek losuje z liczb od 1 do podanej przez Ciebie.
A tu ołówek, który rysuje wielokąt foremny o podanej przez Ciebie liczbie boków i określonej długości. Uwaga praktyczna- aby wielokąt zmieścił się na Scenie- im więcej boków, tym krótsze (np. ilość boków: 12, długość boku: 50).
Możesz również podać ilość powtórzeń i powstanie rozeta z wielokątów foremnych
I na koniec czasomierz: Ty decydujesz, jaki czas ma odmierzać- musisz podać ilość godzin, minut, sekund; jeżeli nie chcesz podawać którejś z tych wartości naciśnij przy odpowiednim pytaniu Enter lub dowolny klawisz bez cyfry zamiast odpowiedzi; wpisaną wartość liczbową zatwierdź klawiszem Enter :)
Powyższe projekty można oczywiście rozbudowywać wedle własnych pomysłów.
To tylko kilka propozycji. Było ich więcej i zapewniam: bardzo ciekawe!
Cieszę się, że ze szkolenia "przywiozłam" nowe pomysły na dalszą pracę z moimi Mistrzami Kodowania :)
Prowadząca te zajęcia
Izabela Niedźwiedzka
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz